Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Tuesday 3 December 2013

adoiiihh penatnyaa.

Cepat sungguh... sungguh cepat. Atau aku yang lambat, lembab, sembab?
Teramatlah sibuknya dengan tugas2 di ofis sejak awal bulan Oktober lalu. Di saat-saat genting & ramai yg kena sain surat VSS/VSP, team aku tetap sibuk sesibuk sibuknyaaaa.
Lebih teruk dari orang yagn kerja shift 12 jam.
Mana taknya, awai pagi dh sampai opis... lepas meeting, meeting lagi, dan meeting lagi.. dah lagi.. dah lagi & lagi lagi lagi.. jenuh nak siap keja aku ni. Org balik pkl 5:30pm, aku blk slps pkl 6:30pm. nasib baik la kt sini tak jem teruk mcm kat KL. Kalu jem teruk harus bawak bantal & selimut mcm KSS tu.
Skrg lak tengah sibuk dgn UAT unt test & validate system baru. Risau gak takut aku fail dgn UAT ni. Harap2 aku dah cover semua topic & happy + unhappy path in da business process. Hari ni, Selasa 3 Dec aku kena present the latest updated process flow selepas test beberapa scenario kemarin.
Dh 7:30.. kena bergerak ke opis dh..

No comments:

Post a Comment