Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Thursday 26 April 2012

Sebulan berlalu

Dh lebih sebulan sbnrnya aku tak corat coret. Mmg tak berkesempatan + serba sikit kemalasan disebabkan masa yg terlalu suntuk & kadangkala keletihan melampau. Aku berasa teramat rugi bila aku tak tulis tiap² hari. Contohnya aku hanya upload gambar percutian di Melaka tapi tak tulis apa². Sekarang aku dah tak ingat sebahagian dari cerita ceriti melainkan yg bersangkut-paut dgn gambar.
Sekarang ni zaman moden & majoriti kita menggunakan kemudahan komputer untuk merakam diari digital tak kira lah samada di blogspot, twitter, facebook, etc...
Tapi kadangkala terlupa bahawa diari digital ni bukan selalu bleh guna. kadang² pc rosak, kena virus, hard disk corrupted & mcm2 hal. Pendek kata pen & kertas tetap  laku. Bleh tulis anytime, anywhere.
Hmmm.. nampak gaya aku kena spare kertas & pen dlm beg aku. Tapi dh memang tabiat manusia (especially aku) penuh dengan alasan. Emm.. aku nak cari alasan apa pulak lepas ni.. :p

No comments:

Post a Comment