Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Wednesday 24 June 2015

Selamat Berpuasa di bulan Ramadhan Al-Mubarak

Assalamu'alaikum. Dah lama tak berkesempatan untuk meng"update" laman. Sempenan bulan yg penuh barakah ini aku dengan rendah hati memohon ampun maaf kepada sekelian manusia seandainya masih terdapat saki-baki hutang lapuk jasmani rohani yg belum sembuh mahupun yang dah jadi parut. Aku sebagai manusia biasa semestinya tak ketinggalan melakukan pelbagai kesalahan yg mungkin disengajakan, tersengaja dan tidak sengaja secara sedar, separa sedar mahupun tidak sedar a.k.a tak sedar diri.
Ampunkanlah aku agar amalan & do'a aku melepasi halangan untk di "approve"kan oleh Allah subha nahuwa ta'ala.
Aku juga telah me"releas"kan andaikata ada yg masih "on hold" dalam diri aku terdahap manusia lain.

Semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezqi & diberkati.
Sampei ketemu lagi yuk...
Wassalam.

No comments:

Post a Comment