Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Monday 30 December 2013

sehari bergeder-geder di kampung

Ni sebahagian dari gambar yg sempat aku rakam guna GT-N7100. Banyak lagi gmbar yg akan dimuat naik kemudian... 
 
siap sedia nak memanggang. resepi ala hantam air tangan aku... heheh. Ikan keli, Ayam & Sosej




Fadzil & Ali beraksi... kiter bakor jerr...



Sebahagian dr ikan & sosej yg ready unt di ngap


mcm biasa.. tukang bakor rasa dulu (selepas aku hahaha.. sbb aku tukang buat mesti la kena rasa dulu takut tak sedap)



ayam tggl 3 ketul je lagi. kuah dh abis



makan time... Bismillah..





ni lak pic sblh mlm.. sblm aku berangkat balik. Pakat2 berhimpun nak bergambar ramai².


more pics will be uploaded by next week........ tungguuuu..

No comments:

Post a Comment