Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Wednesday 5 September 2012

Merdeka dalam gebor

Pekej yg paling tak menarik especially sewaktu bercuti sempena meraikan hari ulang tahun kemerdekaan.
Demam datang bersama-sama aksesorinya (batuk, sakit tekak, pening, sakit kepala, sakit urat, lenguh² sendi, bla..bla..blaa...). Bukan setakat sambut merdeka dalam selimut, bahkah sambut b'day pun sambil baring jugak. Aduhaiii nasib badan.
Mungkin sebagai peringatan & serba sikit penghapusan dosa² kecil antara aku dgn Tuhan.
Setelah hampir seminggu & ubat pun dah habis aku telan, nampak gaya haya 60% mujararab. Tak larat aku mendera badan kat opis nih sampai ketaq.
Balik rumah kompom terjelepuk.
Kek b'day blom habis di jamah... BTW terima kasih kat bini & anak² aku sbb bli kek & spek mata baru unt aku sempena b'day aku 2 hari lepas :).
Jemput jamah kek... heheh.

No comments:

Post a Comment