Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Friday 17 August 2012

Maaf Zahir & Batin

Assalamu'alaikum muslimin & muslimat. Hari ni hari terakhir bekerja. Esok start cuti sampai la hujung minggu depan sempena menyambut Syawal. Aku mungkin tak berkesempatan nk mencorat coret sepanjang masa bercuti nanti sbb kg aku tu ulu sikit. Signal terlalu lemah susah nk connect to internet, melainkan melepak di rumah / kedai member heheh.
Aku ingin ambik kesempatan yg ada ni unt memohon ampun maaf di atas segala kesilapan / kesalahan yg lalu & juga mintak dihalalkan makan minum. Begitu juga jika aku ada terhutang, terpinjam, terambil, tolong ingatkan aku jika masih ada yg aku terlupa. Ataupun halakan aje lah ye :)
Aku dengan rasminya jugak melepaskan segala yg terbeban di bahu kalian dgn seikhlas hati, dengan harapan antara kita akan neutral semula (0-0).
Penutup kata pada pagi ni, sebelum aku kluar pegi keja.....
Selamat Menyambut hari Raya AidilFitri, Maaf Zahir & Batin.
Berhati2 setiap masa & di mana saja berada.
p/s:
- hari raya pertama & kedua aku berada di Kuala Sanglang, Perlis
- hari2 seterusnya aku akan berada di Taiping, Perak.

No comments:

Post a Comment