Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good..

Be Good - Do Good - Think Good - Feeeeel Good.. Dan kehidupan dunia ini hanyalah permainan dan senda gurau. Sedangkan akhirat itu sungguh lebih baik bagi orang-orang yang bertaqwa. Tidakkan kamu mengerti?" -[6:32]

Thursday 17 December 2009

ada sorang tu minaaat sgt lagu ni

so aku tujukan lagu ni kat dia la... hehehe... aku pon terikut2 gak.. bes lagu ni
nk donlod??... right click kat tajuk lagu & select "save target as"

Khatimah Cinta by 6ixth Sense

Oh kidung malam nyanyikan lagu
Rindu hatiku yang terpendam
Oh bintang malam lukis wajahku
Katakan aku pergi
Genggamlah cinta yang kuberikan
Simpanlah slalu dalam hati
Ku akan slalu dalam mimpimu
Menemani tidurmu
Sudahlah sudah kuharus pergi
Jangan kau tangisi aku lagi
Biarku bawa seluruh cintamu
Ku dakap dalam tidur panjangku…
Peluk tubuhku kucup pipiku
Relakan saja aku pergi

No comments:

Post a Comment